Praktyczne wskazówki ws. MS Teams

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default”][et_pb_row _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną od 26 października 2020 r. do odwołania zajęcia na Wydziale Teologicznym UO odbywają się zdalnie za pomocą platformy Microsoft Teams.

[/et_pb_text][et_pb_divider _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” show_divider=”off” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″][/et_pb_divider][et_pb_text _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

Przydatne informacje

Poniżej zamieszczamy kilka przydatnych informacji dotyczących zdalnego nauczania:

  • aplikację MS Teams należy pobrać ze strony producenta (kliknij tutaj)
  • można korzystać z MS Teams w przeglądarce internetowej (najlepiej Microsoft Edge) bez konieczności instalacji oprogramowania
  • zajęcia odbywają się zgodnie z planem dostępnym na stronie WT UO (kliknij tutaj)
  • instrukcja logowania do aplikacji MS Teams dla studentów (kliknij tutaj)
  • instrukcja logowania do aplikacji MS Teams dla wykładowców (kliknij tutaj)
  • instrukcja tworzenia zajęć w MS Teams dla wykładowców (kliknij tutaj)
  • pozostałe instrukcje do aplikacji MS Teams (kliknij tutaj)

[/et_pb_text][et_pb_divider _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” show_divider=”off” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″][/et_pb_divider][et_pb_text _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

Dobre praktyki

Zwracamy również uwagę na pewne dobre praktyki związane z użytkowaniem aplikacji MS Teams przez studentów:

  • gdy dołączamy do spotkania online, należy wyłączyć kamerę oraz mikrofon;
    • włączona kamera powoduje dodatkowe obciążenie łącza, co przekłada się na jakość transmisji;
    • wyłączamy mikrofon, aby dźwięki z naszego otoczenia nie zakłócały wykładu prowadzącemu;
  • pytanie w trakcie wykładu zadajemy wyłącznie, pisząc poprzez czat lub poprzez „podniesienie ręki”;
    • zadawanie pytań przez mikrofon zakłóca bowiem prowadzącemu wykład;
    • wzmiankowanie spowoduje, że pytanie nie pozostanie niezauważone;
  • aby w pełni korzystać z funkcji dostępnych w MS Teams (wideo, audio), musimy posiadać sprzęt wyposażony w kamerę i mikrofon; bez kamery i mikrofonu korzystanie z MS Teams także jest możliwe – w roli słuchacza, względnie jako interakcja poprzez czat;
  • nagrywanie spotkania (jeżeli jest to konieczne) inicjuje tylko jedna osoba – wykładowca lub użytkownik wskazany przez wykładowcę.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Udostępnij post