Ankiety oceny pracowników WT UO

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.22″][et_pb_row _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”]Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniach od 1 do 15 marca br. będzie realizowana na Uniwersytecie Opolskim Procedura SDJK-O-U8 Oceny nauczycieli akademickich dokonywanej przez studentów oraz Procedura SDJK – O -U16 Oceny pracowników jednostek administracji Uniwersytetu Opolskiego.
Podobnie jak w poprzednim semestrze letnim roku akademickiego 2019/2020  – także
i w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021 – ze względu na szczególną sytuację związaną z zagrożeniem epidemicznym, ocena nauczycieli akademickich dokonywana przez studentów będzie również prowadzona poprzez system USOSweb. Ocenie podlegać będą wszyscy nauczyciele akademiccy, którzy prowadzili zajęcia dydaktyczne w semestrze zimowym 2020/2021, a także pracownicy wybranych jednostek administracyjnych Uczelni.
Każdy student ma do wypełnienia dwa kwestionariusze ankiet:
Ankieta I. –  dotyczy oceny zajęć prowadzonych przez nauczyciela akademickiego, oddzielnie dla każdego przedmiotu;
Ankieta II. – dotyczy oceny pracowników wybranych jednostek administracyjnych Uczelni.
Kwestionariusze ankiet wypełniane są anonimowo przez studentów: studiów I i II stopnia, studiów jednolitych magisterskich oraz studiów podyplomowych. Student wypełnia kwestionariusze ankiet, po zalogowaniu się na swoje osobiste konto w USOSweb.
By rozpocząć badanie, należy po zalogowaniu na konto USOSweb, wybrać opcję Mój USOS lub z bocznego menu: Ankiety, otworzyć ankietę, klikając w nazwę przedmiotu. Po udzieleniu odpowiedzi ankiety są automatycznie przesyłane do pracownika odpowiedzialnego za ankietyzację w Biurze Dydaktyki i Spraw Studenckich. Dalszy sposób postępowania jest zgodny z Procedurą SDJK-O-U8.

Drodzy Studenci! Uprzejmie prosimy o jak najliczniejsze wzięcie udziału w badaniu!!!

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Udostępnij post